god morgon

Började dagen med en misslyckad spring tur, man ska nog inte anstränga sig när man är förkyld. Blev helt slut direkt! När jag kom hem vart det lyx frukost, champagne och massa gott. Morfar fyller år idag så det blev lite extra. Jag tog nyss tag i min stökiga garderob, rensa bort sommar skor och kläder och fyllde på med stövlar,jackor och koftor. Måste säga att höst kläderna är bäst!
När jag höll på att rensa så upptäckte jag att jag hade 3st väskor till som bara ligger och skräpar. Så det blev 19st samanlagt haha! lyckades slänga en iaf!
Nu blir det en dusch och sen får jag se vad jag ska hitta på idag. 

       
     Mina favoriter i garderoben just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0